Vintermys


Idag bestämde jag och Amadeus oss för att ta vara på det fina vädret, så vi tog pulkan och gick en promenix till Ica för att köpa lite julblommor.


I nerförsbackarna hoppade jag ner bakom lillen i pulkan, så for vi med full fart ner för backen. Äntligen en fördel med alla dessa backar här i Kaxis.


På vägen hem stötte vi på tre fina, totalt orädda rådjur. De bara stod och stirrade på oss när vi gick förbi. Tänk att vintern kan vara så mysig. Jag som normalt skyr snö och kyla njuter faktiskt för fullt. Kanske har det att göra med tjusningen jag ser i lillens ögon där han halvsitter på pulkan och jäser och har det bra.

Kommentarer
Postat av: DT

Haha det ser ut som du har roligast, han ser mest besvärad ut.

2010-11-28 @ 05:42:56
Postat av: T

Ja jag vet. Inte bästa bilden, och visst är han lite svårroad när vi är utomhus, men han drog faktiskt lite på smilbanden iaf, det kan jag intyga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback