Snowflakes on my lashes



Imorse tog jag bussen till skolan. Bilen hade inte fått vinterdäck än, och det hade liksom blivit vinter över natten. Riktigt mysigt med en liten prommis i snöyran på morgonen. Uppsatsdagen som sådan har tyvärr inte varit särskilt produktiv. Har helt enkelt haft svårt att fokusera. Men, imorgon är en annan dag. Nu ska jag ta vara på kvällen och njuta av vårt fina vinterlandskap här ute i Kaxis. Lite extra med tanke på regnrusket inne i stan. En dag som denna är det fantastiskt att bo på landet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Härliga vinterpics. Hoppas du får lite mer gjort imorgon kan vara skönt att ta det lugnt. sov sött

Postat av: barnshoppingbloggen -LINA

Härligt med vinter!

2010-11-10 @ 21:49:03
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: C

Vad fin bloggen blev!!! :)



Tack, jag kämpar på med vikten... Fast nu har vi varit på sjukhuset med Oliver två dagar och då blev det ju inte direkt så mkt nyttighetstänk ;)



Ja om det går som jag vill så skriver jag om det så småningom :)

2010-11-11 @ 19:51:23
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snyggo!

2010-11-11 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback