Mitt i lunchen

God måndag! Kan man säga så? Här sitter lillen och äter "lunch" så jag passar på att göra en liten uppdatering. Vi är nyss hemkomna från en solig prommis till ICA med våra nyfunna vänner Anna och lilla Linnea, som varit här på en fika under förmiddagen. Idag är det syttende mai och både jag och Amadeus är klädda i blått vitt och rött dagen till ära. Tänkte baka en tårta och överraska pappan med när han kommer hem.

Helgen spenderade jag och lill-Deus i Borås med mormor och moster. På grund av regnet skippade vi det planerade vårmarknadsbesöket och tog en liten shoppingtur inomhus istället. Vi mötte också upp min kära svägerska för en fika. Det var mysigt att få spendera lite tid med släkten tyckte både jag och Amadeus. Tyvärr glömdes min kamera kvar i Borås, men min duktiga
syster fotade också endel så här kommer några av hennes bilder.

Ha en fortsatt skön måndag och ett speciellt grattis till alla norrmän där ute!


Kommentarer
Postat av: Moster

det var så roligt att ni var här! :) tack för länken :)

Postat av: DEC

Vilket härligt leende!

2010-05-18 @ 11:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback