Habegär

Nu när vi snart har ett helt hus att inreda så kliar det ordentligt i fingrarna. Hittar så mycket fint hela tiden som man bara vill ha. Idag är det mest porslin jag suktar efter. Men, allt har sin tid. Just nu tid att drömma...;)


Mateus fantastiska porslin i alla färger och former. (Bild: Mateus.se)


Iittalas maribowl - även denna i allt från äppelgrönt till svartaste svart. (Bild: Iittala.com)


Skål "Liten kaka" från Mia Blanche Keramik (Bild: inreda.com)


Härligt grönt set i plast till pickniken, eller för en barnvänlig fikastund. (Bild: inreda.com)


Finfina tårtfat i klatchiga färger. (Fanns tidigare på Rusta(!) Vet att JellyBean har liknande)
(Bild: hemmakanalen.se)

Slutreflektion: Allt jag önskar just nu verkar vara i starka färger - kan det ha att göra med längtan efter våren?!...

Kommentarer
Postat av: D

Ja, färger är härligt! Visst längtar man efter våren och nytt hus förstår jag, framkallar fler ha begär än vanligt. Lycka till med flytten!

2010-03-22 @ 15:38:16
Postat av: C

Mateus porslinet vill jag också ha såå himla mkt. Älskar serien "spets". Den i rosa skulle inte sitta helt fel. Eller ljusgrått! :-)

Postat av: Emilie

Å va mkt fint du hittat! Vill ha vill ha vill ha!!!

2010-03-25 @ 23:45:47
URL: http://www.liljelyck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback