Med havet ett stenkast från mig

Dagarna går fort här i Austevoll. Igår var vi och besökte pappans mormor Berit och morfar Oliver (som Amadeus fått sitt tredjenamn ifrån). Resten av dagen gick åt till att leta upp mjölkfritt bröd till mig. Om det är dåligt med mjölkfria produkter i Sverige så är det ändå mycket mer än vad som finns här. Har nu iaf lyckats hitta bröd, smör och soyamjölk, så jag kan klara mig ett par dagar till.



Just nu är det fullt hus här. Alla Vidars syskon och Amadeus kusiner har kommit hit och det är så mysigt att träffa alla igen.



Havsluften verkar göra mig trött för jag har sovit som aldrig förr de senaste dagarna. En sak är säker, här ute är man helt avstängd från vardagslunken där hemma och det känns faktiskt skönt. Riktigt riktigt skönt.

Kommentarer
Postat av: c - mama till oliver

Nu har jag klippt mig kort! Trivs så bra så ska nog klippa ännu kortare framöver :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback