Vad är kärlek?

Efter att ha skrivit säkert ett tiotal texter, fulla av klyschor och med ord som jag inte fullt ut kan stå för, väljer jag att helt enkelt stå över denna dagens kalenderlucka. Eftersom det är min blogg så sätter jag reglerna :P

Kärlek är för mig i nuläget helt enkelt för stort och komplext för att ens försöka beskriva med ord. Det innefattar så många delar av mitt liv att jag skulle kunna ägna spaltmeter åt en sådan utläggning.

Kanske återkommer jag någon gång till ämnet, men i så fall med en väl genomtänkt och bra sammanfattad tankekedja.

Men skicka lite kärlek till er alla läsare kan jag iaf kosta på mig att göra :)




Detta är del fem i min adventskalender som kommer pågå ända fram till julafton.
Här hittar du listan med alla teman.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback