En person jag skulle vilja träffa

Här förväntas jag nog svara typ Barack Obama, Nelson Mandela eller kanske kungen. Men den person jag skulle vilja träffa är inte någon som spelar i maktens korridorer, inte någon som gjort nåt extraordinärt eller som står på stora scener runtom i världen. Den här personen verkar bara vara en otroligt skön människa, en sån där som lever livet fullt ut, som kan bjuda på sig själv och som inte tar saker och ting på allt för stort allvar. En bra mamma, kärleksfull maka och nybliven business woman som är expert på att kläcka ur sig fantastiska bevingade ord. Som detta:

”Jag valde den här klänningen för att den är som jag; tight här uppe och lite flimsig här nere. Så’n är jag.”


Kan ni gissa vem det är?


Detta är del sjutton i min adventskalender som kommer pågå ända fram till julafton. 
Här hittar du listan med alla teman.

Kommentarer
Postat av: D

Är det vår kära Maria Montazami tro? =)

2010-12-18 @ 12:09:44
Postat av: sis

det tror jag med!

2010-12-18 @ 16:21:21
Postat av: T

Jepp :) Hehe, var kanske inte så svårt att gissa ;) Men håll med om att hon är skön.

Postat av: D

Hon är så älskvärd på så många sätt.

2010-12-19 @ 08:44:58
Postat av: smäm

Ingen aning om vem det är. Inte ens efter att D gissat rätt...

2010-12-21 @ 20:56:15
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback