I min handväska


1. Plånbok. Full av massa gamla kvitton. Måste rensas.
2. Kamera. You never know when a photospot comes up.
3. Torgvantar. För skolans kalla grupprum.
4. En flaska vatten. Finns alltid med, men används allt för sällan.
5. Mobilen som snart ska bytas ut.
6. Handcreme. Jag är allergisk mot torra händer.
7. Ipod. Just nu fulladdad med julmusik. För tillfället utan lurar.
8. Kalender från egenalmanacka.se. Note to self: beställ en ny!
9. Glasögon, används bara framför datorn, men är då ett absolut måste.
10. Nåt att tugga på. Lakrits.
11. Mitt lilla viktiga-saker-etui med bl.a. alvedon och världens bästa Lypsyl - Nuvea.


Detta är del tre i min adventskalender som kommer pågå ända fram till julafton.
Här hittar du listan med alla teman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback