...och påsarna växer...

Jobbig natt. Lillen vaknade en gång i timmen och ville inte somna om. Vet inte vad som oroar, men han somnade iaf lätt nu på förmiddagen när det var dags för första sovpasset. De nya dagrutinerna (tredje dagen idag) går än så länge riktigt bra. Fast om han inte börjar sova mer på nätterna så måste jag nog ändra om lite så han får sova mer på dagen. Och mamman också:)

Nu kommer snart Jossan och hennes Gabriel på besök. Ska sätta på kaffet. Hjälper kaffe mot påsar under ögonen måntro?

Kommentarer
Postat av: D

Suck...ja, det är omvälvande att bli förälder, man blir sig liksom inte lik =)

Hoppas han hittar tillbaka till nattsömnen, både för din och hans skull. Om kaffe ändå botade påsar under ögonen då skulle jag ta mig en kopp varje dag. Jag håller själv tummarna för att Carls goda nattsömn håller i sig, de sista 4 nätterna har varit himmel. 7 timmar i ett sträck för min del och att han sen somnar om efter 7 timmar gör saken bara bättre. Men som sagt, det är inte alltid man förstår varför en bra vana bryts eller varför den bara tar vid. Pratade med Elisabeth Karlsson...hon ammar fortfarande varje natt och deras lilla är 1 år!!! Hoppas att Deus hittar tillbaka =) Hälsa Jossan! Kram

2010-04-21 @ 14:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback