Tjugoåtta veckor på väg

  • Pyret är nu ungefär 25 cm från huvud till stjärt, 40 cm från topp till tå och väger omkring 1300-1400 gram.
  • Mamman börjar få stor mage och ont i ryggen.
  • Pyret kittlar mamman på nätterna ;)
  • Vikten stegrar - lite otäckt att helt plötsligt se vågen visa siffror man aldrig trott man skulle se...
  • Säger hej då till en svajig vecka med ögonflimmer, illamående och svimningskänslor och hej till en vecka då foglossningskänningarna som avtagit de senaste dagarna förhoppningsvis fortsätter lysa med sin frånvaro.
  • Börjar längta ordentligt efter att träffa lilla Pyret in person...

Kommentarer
Postat av: Jemima

vad kul det ska bli när vi får träffa lilla Pyret! :)

skönt att foglossningarna börjar avta.

Postat av: S

Hoppas att du mår bättre kommande vecka. Vi ser alla fram emot att träffa ert lilla pyre!

S

2009-10-03 @ 13:01:12
Postat av: D

Tänk att det faktiskt finns ett litet barn i magen, så stort redan. Jag har en livlig liten krabat i magen...jag känner honom sparka nästan hela tiden. Längtar tills Elise kan känna sparkarna också.

2009-10-03 @ 19:46:26
Postat av: mamma

ja, här finns en mormor som också längtar.

2009-10-03 @ 22:35:50
Postat av: David T

Shit jag e glad att jag inte e kvinna iaf :)Man kan förstå vilken kärlek man måste känna till sitt barn när man gått igenom sånt.

2009-10-04 @ 11:41:52
URL: http://justanotherday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback