Ullared tur och retur

Det blev en lyckad dag på Ullared. När vi anlände hade kön gått från massiv till obefintlig, så vi kunde glatt promenera rakt in i varuhuset. På något märkligt sätt lyckades nästan hela dagen gå utan att jag kom ihåg att jag faktiskt inte var helt kry. Åtta timmars shopping visade sig alltså vara en bra medicin - som tyvärr släppte så snart vi tog steget ut ur varuhuset. Då ville benen nästan inte bära. Med en i stort sett avprickad inköpslista, ett par tusen kronor fattigare, ont i fogarna och trött som få landade jag i sängen igår kväll. Idag kommer jag inte upp. Feber och halsont, men ändå lycklig och nöjd. Tack, älskade Josefin-fin för en mysig dag!



Kommentarer
Postat av: David T

Shop ntil u drop då bokstavligt talat :) Ser ut som ni fick med en hel del.

Postat av: Louise

Vad skönt att du prickat av nästan hela inköpslistan. Du får krya på dig nu!

2009-11-24 @ 21:07:42
URL: http://liloo.blogg.se/
Postat av: D

Jag har aldrig fattat det där med Ullared och att se en kvart av serien förra måndagen klargjorde inget heller, men det verkar ju smidigt att kunna pricka av hela inköpslistan i en och samma butik...jag får kanske överväga...

2009-11-25 @ 15:50:53
Postat av: Trace

D: Min kära make har heller inte fattat det där med Ullared. Och han har inte heller varit där...:) Jag skulle ju knappast spendera två veckor på dess camping, men där finns faktiskt mycket fint och åtskilliga slantar att spara. Så ett försök tycker jag absolut du ska ge det!

2009-11-28 @ 09:47:52
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback