Inte bara bullar

Har blivit lite dåligt med blogginlägg - jobbar nämligen typ jämt nowadays:) Det sjuka är att det finns många som har det värre - som springer mellan hotellen och således jobbar upp till 16-timmarspass(!) Well, well, bokningarna dräller in till Scandic, och det är ju ett angenämt problem;)

Vad gäller graviditeten så är jag nu inne i vecka 16, och jobbkläderna har blivit för små(...) så jag får improvisera lite med gummisnoddar, säkerhetsnålar och privata kläder för att det ska funka. Springandet upp och ner för trappor har jag till stor del fått byta ut mot hissturer, då konditionen verkar dala i takt med att blodmängden i kroppen ökar. Försöker dock hålla igång så mycket som möjligt för att inte slappa ihop helt.

Nu syns det iaf definitivt att jag är gravid. Tycker jag. Vissa sneglar dock fortfarande misstänksamt på magen och undrar säkert om det blivit lite för mycket semestergodsaker. Kanske man ska satsa på en sån här ursnygg t-shirt (not...) ? Eller kanske en med texten "Inte bara bullar"...

Kommentarer
Postat av: D & E

Sannerligen inte bara bullar...vänta tills den börjar sparka och snurra runt...då kommer det kännas som om du hade en disco-unge i magen också.

2009-07-15 @ 08:52:54
Postat av: smäm

haha, tycker du ska trycka upp en "inte bara bullar".

Postat av: Anonym

what!? jag visste inte att du va gravid, kul! spännande spännande! då kanske jag får se lilla bebiskulan i höst;)

2009-07-15 @ 14:06:41
URL: http://meltexx.blogg.se/
Postat av: T.

D: Yey, disco-unge. Lät mysigt. Konsert-unge och rock-lover kommer det iaf bli - det ser jag till nu under graviditeten:) Saknar dig Dess, du får mig att längta till november, något jag trol aldrig förut gjort:)



Meltexx: Bebiskulan kommer definitivt att synas runtomkring på skolan i höst...

2009-07-15 @ 18:59:29
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback