Från lök till blomma

Long time, I know... Den här veckan har varit uppochner, men verkar sluta mer i upp än ner.

I måndags började jag som sagt min praktik på
IndustriForum här i Jönköping. Det hela har gått jättebra, och jag har så smått börjat slussas in i det som under kommande tolv veckor blir mina arbetsuppgifter. Som det ser ut nu så kommer jag att arbeta en del med webben, framtagning av produktblad, annonser och dyl samt följa min handledare i hennes rutiner.

Kommer troligtvis även få möjlighet att gå endel av de ledarskapsutbildningar som företaget anordnar, bland annat en i projektledning, vilket känns jättekul. Folket på IndustriForum är helt fantastiska och otroligt inspirerande med sina kunskaper inom ledarskap och organisationsutveckling. De har också lyckats få mig att känna mig som en i gänget - efter bara fyra dagar!

Mitt lilla kontor har jag pyntat med en blomma, eller rättare sagt flowers to be. (Se de små gröna kvistarna i mitten av bilden..) Det är krokuslökar som jag planerat ta god hand om så att de kan växa och få massor av sprudlande liv under vårens gång. Det hela får bli en symbol för min planerade tillväxt under praktiken - från lök till fullvuxen blomma. Haha, SÅ lamt, jag vet. Men det passade ju så bra;)

Ps. Mobilbild...Håll till godo Ds.

Kommentarer
Postat av: Peder Teglund

vad bra att det gick bra!

lycka till! :D / SIS

Postat av: Louise

Ser ut som ett trevligt kontor

2009-01-23 @ 09:48:25
URL: http://liloo.blogg.se/
Postat av: Fripp

Låter som ett riktigt bra ställe att praktisera på. Mysigt med lite lökar som ska blomma ut på skrivbordet. Lycka till med allt!

2009-01-23 @ 10:41:23
URL: http://frippan.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad kul att du trivs! Kommer blir hur bra som helst, praktiken är en fruktansvärt rolig tid!! :)

2009-01-24 @ 17:22:29
URL: http://mia-becomingfamous.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback