No Grammis. No Top Model. Stuck with the Books...

Eftersom renoveringen på övervåningen nått så långt att det är dags att koppla in elen där uppe så har det blivit tidvis strömlöst i lägenheten. Igår var det hela bottenvåningen, idag är det vardagsrummet. Lite krux med det hela där uppe, men ström vill vi ju ha, så det är bara att jobba på (läs: vänta). Nåväl. På grund av detta har jag suttit i böckerna nästan konstant sen jag kom hem från skolan. Jag hade tänkt bänka mig i soffan för flippande mellan Grammisgalan och Top Model. Men utan ström - not possible. Å andra sidan, vad är väl en svulstig musikgala eller en cat-fight-ig modelltävling jämfört med grupparbete i krishantering. Som en bal på slottet...

Kommentarer
Postat av: D

...men lite trist är det väl ändå. Att klara sig utan top model och en grammis gala kan man väl, men att vänta är urtrist.

Det positiva är ändå att det kommer säkert bli hur bra som helst på andra våningen. Tänk att ni snart har en 4:a med sjöutsikt! Nice! /D

2009-01-09 @ 11:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback