Snön lyser vit på taken...



I natt har jag sovit sådär oförskämt bra. Var bara uppe på toaletten en enda gång, vilket är lyx nu för tiden. När jag vaknade fick jag se soluppgång över de vitklädda taken. Nice. Det vita är i det här fallet visserligen frost, men det ger ändå, tillsammans med de 10 minusgraderna åtminstone en gnutta hopp om snö till jul.

Dagens aktiviteter ser ut som följer: lite julklappsinköp (svårt när folk inte längre önskar sig någonting), frisörbesök (ingen aaaning om hur jag vill bli fixad, men fixas ska det), och kontraktskrivning (nu är lyan äntligen såld). Husband och jag tänkte fira av lyan och fira in julen med ett dignande julbord någonstans, men vi hittar ingen som vill haka på. Öppen fråga: någon som är sugen?

Kommentarer
Postat av: Mt

Grattis till den sålda lägenheten.

Jag hakar gärna på med julbordsidén. Fast det är nog

lite väl långt att åka :)

Lycka till med bestyren och på återseende.

2009-12-03 @ 08:49:58
Postat av: Frida

Va kul att eran lägenhet är såld. Grattiskramar

Postat av: T

Tack kära ni. Måste ringa nån dag, missade ju dig tidigare, Marcus. Kram

2009-12-03 @ 09:25:52
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: Miaj

grattis!

jag har önskelista, men jag har inte skickat den bara. vill du ha den?

2009-12-03 @ 17:23:47
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: D & N

GRATTIS! Vi är alltid sugna på mat o gott sällskap...men håller nog med Markus om att det är lite långt att åka.

2009-12-03 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback