iCandy

Skrev ju tidigare att jag börjat titta på barnvagnar. Tror jag kan sluta nu. När jag såg den här sa det klick direkt. Det är ett brittiskt märke som heter iCandy, och vagnen finns i flera olika modeller - den svarta nedan är Apple Special Edition och den underbart purpurfärgade heter Cherry. Eftersom vi inte vet könet på barnet så blir det nog till att rikta in oss på en Apple, som finns i både svart och brunt.

Har surfat runt lite och vagnen har tydligen vunnit flera priser för både säkerhet och funktion, så det verkar lovande.  Nu ska jag bara jaga svenska återförsäljare. Har hört att den ska finnas någonstans i Göteborg. Bara att hålla tummarna.

Riktigt ögongodis, eller hur?!


Bilder: icandyuk.com

Kommentarer
Postat av: David T

Nice... säkert dyrare än min bil men snyggare oxå :)

2009-08-18 @ 14:18:58
Postat av: Jemima

de var fina allihopa !:)

Postat av: smäm

vad vitsigt! iCandy fran apple :) var mycket snygg ma jag säga! finns den inte pa typ amazon som man kan bestalla direkt hem?

2009-08-18 @ 21:49:55
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg! har du provkört den då? den ser lättkörd ut. och vill du ha lila - vad gör det om det är en kille? jag har röd vagn till lukas och det går alldeles utmärkt. det är ju mest mamma som syns med vagnen, inte barnet ;)

2009-08-18 @ 23:33:03
Postat av: susanna

problem med kommentarerna... ovan kommentar var från mig/zu

2009-08-18 @ 23:34:02
URL: http://zutankar.blogspot.com/
Postat av: T

Smäm: Haha, tänkte precis samma sak - har Apple börjat med barnvagnar?! Tyvärr finns den inte att köpa online, beror tydligen på att man vill "behålla exklusiviteten"..grr..

Zu: har inte provkört än, men ska ta mig till Gbg och åtgärda detta asap:)

2009-08-19 @ 13:34:00
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback