Tjugoandra september

  • Ny kurs, ovanligt oinspirerad Therese. Hamnade ideligen i min egen värld under dagens kursintroduktion. Dags att vakna...
  • Såg ett inslag på nyhetsmorgon där reportern besökte en gård någonstans i Uppland för att prata om får och andra djur. Trodde jag. När samtalet gled över på hur klöver förädlar djurets kött och hur fåren ska hängas för att smaka bra, då fick jag kväljningar. Det hela visade sig i själva verket vara försnack till ett matlagningsinslag... Så där kan man inte prata när Bää-ena står och hör på! Eller när jag sitter framför TVn. Skäms!
  • Nyfixade, höstigt mörkröda naglar - denna gången mina egna!! (med lite förstärkning).
  • Invigning av nya stövlarna.
  • Regeringens budgetproposition: Östros - grymt duktig debattör. Men sluta smutskasta, och kom med något konstruktivt! 

Kommentarer
Postat av: Jemima

är du frisk nu? :)

Postat av: SMÄM

ska nog måla ny färg på naglarna idag jag med. avskavt lack är oläckert ;)

2008-09-23 @ 15:10:09
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback