Tentapluggets verklighet

Saker jag inte kan göra:
- Se "Phantom of the Opera"-filmen som jag lånat av Jossan.
- Gå på bio och se Arn.
- Läsa helgens skörd av kvällstidningsbilagor (...tror jag är beroende...)

Saker jag borde göra:
- Tvätta. Garderoben börjar bli tom...
- Städa. Renoveringen har satt sina spår...
- Tvätta fönstren. Spindlarna har invaderat!
- Träna. Har inte satt min fot på gymet sen skolan började.

Saker jag vill göra:
- Åka till Borås och träffa mormor.
- Skriva något som inte är skolrelaterat
- Läsa en tjock roman.
- Plocka ner alla plommon från trädet innan de ruttnar.
- Baka massa goa höstpajer, bullar och muffins.
- Boka in en Uppsalatrip för att träffa family n' friends.

Ska bara klara av fredagens tenta först ;)

Kommentarer
Postat av: Jemima

ååh, jag vill också till Uppsis ! :)

Postat av: D

Förstår att fastrarna (ref. även till Jemimas inlägg)längtar efter Molly!

2008-09-10 @ 23:01:04
Postat av: D

Jo, förresten, för att svara på din fråga. Det går rätt så bra att jobba. Stimulerande och spännande. Lite ansvarsfullt och lite tungt därimellan. Fick däremot förfrågan att åka till Mocambique och det gjorde hela min dag idag. Men jag håller med Frippan, det är en stor omställning att börja jobba efter att ha varit borta från arbetslivet så länge.../D

2008-09-10 @ 23:10:26
Postat av: SMÄM

jag vill oxå se arn!! lycka till med tentan.

2008-09-11 @ 11:39:26
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback