Tentaplugg - not so much

Imorgon är det dags för tentan i Internkommunikation. Brukar ha lite småpanik inför varje tenta men har under den senaste veckan känt mig lugn - alltför lugn. Detta har lett till att jag inte tagit vara på pluggtillfällen, och att jag nu sitter här, kvällen innan, med en klump i magen. Men men, det har varit ont om tid, och jag har iaf gjort det jag kan, så är det väl bara att hoppas på det bästa. Skulle det gå åt skogen så finns det ju faktiskt omtentor... Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Usch Therese nu får jag dåligt samvete ju för att jag släpade hem dig till mig, på din sista pluggkväll innan tentan å allt. Men himla mysigt var det iallafall, hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång;)

Postat av: T.

Nattis - kvällen med dig skulle jag aldrig byta bort mot mina böcker!!! Tack så jättemycket för mat och mys igår. Du är underbar, pärlan!!

2008-10-24 @ 12:34:27
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback