Clown - gärna för mig!


För att följa upp förra inlägget så insåg jag att jag skulle ångra om jag inte åtminstone gav det hela en chans. Dansen, alltså. Och glad är jag för det. Lektionen var mycket mer givande än en nybörjarklass, mer koreografi och inte så mycket tragglande. Det ska sägas att jag stundvis stog som ett fån och mest tittade på, men det gjorde mig förvånansvärt lite. Det var så inspirerande att se och försöka lära av de som har mer dansvana.

Dessutom kände jag att den dansglöd jag hade när jag satte igång i början av hösten, och som sedan falnat, igår återigen fick nytt liv. Eftersom det är den som är motivationen så har jag nu kommit dit att jag nästan hoppas vår lilla klass blir inställd så jag kan gå över till denna, visserligen för svåra, men ändå  inspirerande och utmanande grupp. Om jag sen uppfattas som clown så må det så vara. Bara jag är en glad och motiverad clown så är jag nöjd!!

Kommentarer
Postat av: SMÄM

så bra att du gick dit och att det var roligt.

Postat av: Jemima

fy vad roligt!

2008-10-23 @ 17:31:18
URL: http://miaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback