Gula fingrar

Tog en morgonpromenad in till Huskvarna idag. Hade lite ärenden att fixa. Med RixFM i lurarna vet man aldrig vad som händer. Idag blev Fylking rejält utskälld. Hans fredagsfräckis var på tok för vulgär. Jag, som för övrigt tycker han gått alldeles för långt ett antal gånger förut kunde inte hjälpa att känna mig lite nöjd över "chefens" reaktion. Skönt att veta att det finns gränser, även på MorgonZoo.

Nåja, back to the story. Väl inne i Huskvarna hamnade jag mitt i någon slags marknad. Fullt med folk (kl 9 på morgonen!) och gatorna kantade med alltifrån plastiga handväskor och sockervadd till cdskivor från 90-talet och t-shirts med olämpliga tryck. Jag lyckades dock hitta lite roliga prylar, bl.a. ett par riktigt fina trädgårdshandskar. Gula, som sig bör :)
Inte för att jag ligger i rabatterna dagligen, snarare aldrig. Saken är bara den att grannarna börjar tröttna på våra orensade rabatter så jag bara måste ta tag i det hela. Tanken var att handskarna skulle vara en hjälp på vägen. Allt blir ju så mycket lättare när man känner sig fin ;)

Kommentarer
Postat av: D

Det är ganska skönt att ligga på knän vid rabatten och rensa ogräs. Det ser itne så roligt ut, men man hinner tänka o fundera på bra grejer under tiden. Som att diska ungefär, fast i solen....

2008-05-23 @ 16:15:41
Postat av: Mim

Å vilka underbara! Jag köpte ett par rosa på Ullared... fast jag har inga rabatter:(

2008-05-24 @ 17:54:05
Postat av: Malin

visst är det så, känner man sig fin så är allt mycket lättare :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback