Ordning på torpet

Under intensiva pluggperioder är det alltid endel annat som hamnar efter. Ställen som vanligtvis behöver plockas iordning åtminstone ett par gånger i veckan blir bara stökigare och stökigare och tro mig, mitt vanligtvis strukturerade jag lider varje gång jag öppnar den där garderoben eller försöker hitta de där örhängena.

Efter att Vidar tillverkat en praktisk smyckeshängare åt mig fick jag lite extra inspiration. Så, jag la böckerna åt sidan för några timmar, tog mig en tur till IKEA och vips så blev det ordning på torpet. Gissa vem som kommer sova gott i natt.


Före...


Efter!


Före...


Efter!

Kommentarer
Postat av: D

Säger som i förra inlägget: OJDÅ! (Nu måste nog jag också städa badrumsskåp och sko-förvaringsutrymmet).

Well done!

2008-05-19 @ 22:30:18
Postat av: SMÄM

nice

Postat av: Jemima

Vad fint det blev!

2008-05-20 @ 19:26:41
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Dante

Pyssligt... hörru...

2008-05-21 @ 01:40:06
Postat av: Malin

härligt med ordning å reda :o)

det är läskigt med skor, känns som de åldras och blir fula fortare om man har dem i en hög,

de funkar som växter behöver omsorg och vård - suck, mitt skoberg är lite eftersatt :o(

2008-05-21 @ 15:14:17
URL: http://rodgrinddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback