Kors och tvärs

Har suttit på skolan precis hela dagen idag och kodat SPSS. För er som inte känner SPSS så är det ett statistikprogram som på ett smidigt sätt kan räkna ut samband och liknande. Så smidigt vet jag dock inte om det varit för mig. Har fått göra om och göra om och tänka och tänka. Det där med logiskt tänkande är inte min starka sida direkt...

Men men. Efter åtta-tio timmar av kodande så är det klart. Känns som ögonen går i kors i skallen på mig, och jag skulle inte ha något emot att släcka ner hjärnan för idag. Men först måste jag se hur det går för Charlotte i Belgrad. Blir ett kort och rörigt inlägg det här. Måste skona ögonen innan jag får terminalsyn, whatever that is ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback