In my Ipod


Stjärnorna - Lena Ph (Blev en sommarfavvo förra året. Makes me happy)
Against all odds - Mariah Carey (Har följt mig många långa år)
Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck och Miss Li (Kanske det vackraste som skrivits)
What a feeling - Flashdance (Hyllning till det glada åttiotalet. Får mig alltid att vilja dansa)
Maybe - Kelly Clarkson (Alltför underskattad låt)
Mixtape - Butch Walker (Talar för sig själv)
Everybody's changing - Keane (Riktigt skön låt. Helt enkelt.)
Real to me - Brian McFadden (Skön text och underbart pianospelande)

Kommentarer
Postat av: D

Bra musik! Är du sån där som måste ha musik när du pluggar eller måste det vara helt tyst?
Själv klarar jag mig inte utan min mp3 när jag läser. Bekymret är bara när det kommer en riktigt bra låt, då måste jag sjunga med. Kan lova att det går inte att sjunga och få in ekonomiska formler i huvudet samtidigt-inte ens för en sån som jag! *skratt*

2008-05-11 @ 21:06:28
Postat av: David

Tja inte min musik smak alldeles för smörigt.. men som sagt var... Smaken e som ...

2008-05-12 @ 01:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback