Försoning i stereo

 image425
Var på bio med Rani igår för att se Atonement eller Försoning med bl.a. Keira Knightly. Strax innan filmen skulle börja kom en övernervös man med SF-kläder in i salongen och berättade att det tyvärr var problem med ljudet och att denna premiärvisning skulle gå i enbart stereoljud(!)

Endel reste sig för att gå ut och vi övervägde väl, men med tanke på att ms Rani drar till NY om ett par dagar och stannar där ett bra tag så var det liksom enda chansen. Det kändes ungefär som att sitta och titta på en storbildstv, någon bioupplevelse var det inte frågan om. Men men, filmen var ok. Lite märklig, men sevärd tror jag. Har inte riktigt bestämt mig än...

Kommentarer
Postat av: D

Hörde att den fått massor av utmärkelser. Har du tänkt klart på om det är en film att rekommendera? Vi såg Oceans13 här om kvällen, tänkte på dig och Vidar då och kvällen då vi såg 12:an hemma hos er. Grymt finurliga filmer må jag säga. Hur é förkylningen och hur gick tentan?

2008-01-14 @ 17:02:07
Postat av: T

Jo då, förkylningen har i stort sett lämnat, lite hosta o snuva bara. Tentan...? Vilken tänkte du på? Den förra gick bra, nästa har vi nu på fredag så det återstår att se:)
Ang. filmen så har jag svårt att säga om jag rekommenderar den el inte. Kanske vänta tills den kommer på DVD och se den då;)

Postat av: Pernilla

tack så mycket :D haha

2008-01-16 @ 12:17:19
URL: http://pernillabolwede.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback