Tio om mig

1) Vad gjorde du för tio år sedan? Bodde på Vallby elevhem i Uppsala, gick tvåan i gymnasiet, pluggade ihjäl mig och lärde känna några av mina idag bästa vänner.

2) Vad gjorde du för ett år sedan?
Förberedde för flytt till staden vid vattnet, hade just blivit Matte, jobbade på HSB och spenderade massa tid med mina Anettor;)

3) Fem snask du gillar: Häxvrål, hallonmumrikor, cocosprickar, dumle och snusklubbor.

4) Fem sånger du kan hela texten till: De flesta sångtexter har en märklig förmåga att suga sig fast hos mig.

5) Vad skulle du göra om du var miljonär:
Det jag gör idag, fast lyxigare.

6) Fem dåliga vanor: Morgontrött överplanerande tidsoptimist som oroar mig i onödan och kör mig själv för hårt. 

7) Fem saker du gillar att göra: Resa, läsa böcker, skriva, fantisera och leva.

8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa: Foppatofflor, stringbikini, mysbyxor in public, marinblå färger och omaka strumpor

9) Fem favoritsaker: Packade väskor, mobilen, GG-boxen, fina anteckningsböcker och mattan jag ärvt från mormor.

10) Tre personer jag vill se göra den här utmaningen:
Dess, Rani och Mima

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, ja. Den kommer inom kort på bloggen!

2008-02-18 @ 10:13:45
Postat av: D

Var tvungen att ta ett avbrott i studierna och svara på frågorna. Så kul! Publicerat och klart på sista inlägget...hi hi hi.

2008-02-18 @ 12:49:07
Postat av: Jemima

Ska bli, Sis! :D

Postat av: Rani

Såklart jag kan svara på frågorna..tror jag ska hinna med det när jag kommit hem från skolan...kanske kunde bli något på dagens inlägg på bloggen. Gaaaaahhhhhhh, jag blir tokig så mycket jag saknar dig!!!!

2008-02-19 @ 17:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback