Svenssontest

Ett Svenssontest jag hittade ute i nätets universum:

Ditt efternamn slutar på -son [  ]
Du känner någon som har samma förnamn som du [X]
Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du [  ]
I din familj är ni 2 barn [  ]
Du bor i villa [  ]
Du bor i en tätort [X]
Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla [  ]
Du har egen mobiltelefon [X]
Dina föräldrar har gift sig [X]
Din mamma är yngre än din pappa - fast bara sju månader [  ]
Din pappa heter Lars [  ]
Din mamma heter Anna [  ]
Din familj har en Volvo [  ]
Din familj har en silvergrå eller röd bil [  ]
Du har tillgång till Internet hemma [X]
Du har ett eget rum [  ]
Du har varit utomlands minst 2 gånger [X]
Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna [  ]
Du har varit i Grekland [  ]
Du har varit på Öland minst 2 gånger [X]
Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger [X]
Din familj har en husvagn [  ]
Ingen av dina föräldrar röker [X]
Din pappa är lite lätt överviktig [X]
Du idrottar flera dagar i veckan [X]
Du har husdjur [X]
Du får månadspeng [  ]
De flesta i din familj är blåögda [  ]
Du äter på Mc Donalds [  ]
Du följer Melodifestivalen [X]

Multiplicera antalet X med 3 för att få fram hur många % Svensson du är.
Therese är 13x3=39% Svensson. Ganska lagom...för att uttrycka mig svenskt:)

Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Insåg nyss att jag är 60 % Svensson, snacka om att va orginel..NOT! hahaha...
Ha en trevlig helg vännen, och tack för fikan idag alltid lika mysigt!

2008-02-28 @ 23:37:16
Postat av: D

Hi hi, den var kul. Jag var 36% svensson. Men både du och jag kan ju skatta oss lyckliga som inte har ett vanligt -son namn, om det nu gör ngn skillnad.

2008-02-29 @ 00:24:29
Postat av: Pernilla

hahah va kul test!!! =D

Postat av: Jemima

Jag fick 45%. :P

2008-02-29 @ 12:53:04
URL: http://miaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback