The bright moments of 2008

Så här i slutet av året brukar jag backa tillbaks och kolla igenom gamla blogginlägg från året som varit och i år tänkte jag dela med mig av denna lilla tillbakablick på bloggåret: Trace's bright moments of 2008.
  • Bilresan då jag lyckades tappa bort höger framljus och halva kofångaren måste ändå så här i efterhand ses som en ljusglimt.
  • Mormors begravning som blev ett fint minne (som jag inte lagt in några bilder på ännu...)
  • Den trevliga INFOmiddagen med mina goa vänner Frida och Martina.
  • Julmys med härliga vänner. Inte minst vansinnigt kul att träffa Jenny och Mike igen.
Tack allihop för ännu ett härligt år. Ha nu en trevlig nyårsafton och make sure to shake some butt:) See ya next year!

Kommentarer
Postat av: Peder Teglund

GOTT NYTT ÅR, SISTER!

vi ses nästa år. / Jemima

Postat av: David

Va mycket du hunnit med under förra året.. nästa år blir det ännu värre :)

2009-01-01 @ 03:29:20
URL: http://justanotherday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback