No place like home

Det har mest blivit inlägg av det visuella slaget på sistone, så jag tänkte ta mig tid att skriva ett par rader. Efter en helmysig vecka i Bergen så är vi nu tillbaks i sköna Jönet. Mischa, som fått bo hos extramatte under veckan verkade glad över att ha oss hemma igen. Hon till och med sov hos mig i sängen i natt. Mysgos!

Det speciella nyårspass som hålls på gymet idag som jag så länge sett fram emot och som efter julen är mer behövligt än ever måste dessvärre på grund av gräsligt halsont och svullna körtlar hoppas över... Inte kul, men jag tänker inte upprepa förra nyårets misstag som ledde till en lång veckas sängliggande och feber.

Ska för övrigt ta tag i mitt filmprojekt till lika sluttest i videoredigeringskursen som ska vara inlämnat om en vecka. Resultatet kommer eventuellt (läs:vid lyckat projekt) att publiceras här på bloggen inom kort. Idag blir det till att handla mat och eventuellt byta en av mina julklappar. Återkommer med bild! Ha nu några fantastiska sista dagar på 2008 alla mina trogna bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Peder Teglund

tack detsamma, sis! hur firar ni nyår? kram/ Jemima

Postat av: D

Ja, detsamma! Hoppas du kryar på dig innan årets slut. Ni verkar ha haft det hur gott som helst i Norge. Hitta ngt mer passande istället för julklappen som ev måste bytas och önskar er ett trevligt och kul nyårsaftonsfirande. Good Luck med slutarbetet. Kram D

2008-12-29 @ 21:13:21
Postat av: Pernilla

Hej åh vad en massa mysiga bilder du har lagt upp :D haha ja den tog ett tag att knåpa ihop :D kraam

2008-12-30 @ 12:55:54
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback