Bergen








Kommentarer
Postat av: Jemima

Det går inte att se bilderna i större format. BAra två st.

Är det Sommaya? :D

HAr ni skaffat en dator nu?

Postat av: D

Men så kul att se bilder från Bergen. Så vackert der är! Vidars syster (systrar) är så vackra. Minns det från ert bröllop oxå. Kram på dig!

2008-08-13 @ 20:11:24
Postat av: Therese

J: Ja jag vet att det inte går att förstora bilderna. Dumma blogg-servern har nåt allvarligt fel. Har försökt ladda upp bilderna i över en vecka nu och när jag äntligen lyckas blir det såhär. Nåja... Får se om jag har energi att försöka igen nån dag.

Och ja, det är Maya på en av bilderna.

2008-08-13 @ 21:41:34
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: Jemima

Vad konstigt att det inte funkade! För mig funkade det. Hm..

Jättefina bilder i alla fall!

Det bilden på de löven jag har på min blogg är taget förra hösten, så det är inte höst riktigt än. Kram!

2008-08-14 @ 10:28:19
URL: http://miaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback