Forever 21

Under vår USA-resa var en av mina stora upptäckter butikskedjan Forever21. Efter att ha vandrat runt i flera malls utan att hitta i stort sett något var detta rena guldgruvan. Visste inte var jag skulle börja när jag kom in, tror jag skulle kunnat köpa i stort sett allt. Stackars Vidar hann dricka många koppar kaffe under de timmar jag dreglade över alla fantastiska skapelser i min nyfunna extremt billiga älsklingsbutik. Sprang fram och tillbaks till provhytten med famnarna fulla av kläder, och blev till och med tvungen att åka tillbaks för en andra omgång innan hemresan.

Det ännu mer fantastiska i sammanhanget är att jag fått nys om att det faktiskt går att handla hemifrån. Kedjan har öppnat en nätbutik med lika mycket fantastiska kläder som i butikerna på plats i L.A. Att dollarn ligger på en nästan rekordlåg nivå gör ju inte direkt det hela sämre...

Så, alla ni fashionistas därute -
shop til you drop!!
(kolla särskilt in alla underbara vår/sommarklänningar)


image682

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul! Jag har faktiskt aldrig shoppat via nätet från USA, men har tänkt tanken i och med att dollarn är så låg. Prova och se om det är värt det! Hur funkar det med skatt/tull om du handlar kläder t.ex från utlandet?
Jag har unnat mig lite nya kläder idag, så exklusivt som i Uppsala. Det är ju ett under varje gång man över huvudtaget får plats med en barnvagn i en butik här/Dèsirée

2008-04-16 @ 15:57:53
Postat av: Vickan

å vilken rolig "affär" massa fint!! tack för tipset

2008-04-22 @ 22:56:24
Postat av: emma

det bästa är att man slipper tulla om man kryssar i att det är en gift. iaf om värdet inte överstiger 500 svenska kronor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback