*Fotnot*

Läste en intervju med Lauren Graham (Lorelai Gilmore) som gav mig svar på mina funderingar kring det dåliga GG-slutet. Det visade sig att man, vid inspelningen av det sista avsnittet trodde att detta i vanlig ordning skulle bli en säsongavslutning, och inte hej då för alltid...
Som det heter "försökte man in i det sista" att skapa ännu en säsong, men det verkar som Miss Graham herself tyckte att det inte fanns något material kvar. Tydligen ville hon även ha ett oväntat slut, och nog fick hon det, alltid...

Jag sörjer fortfarande att vi inte fick se något av Logan i sista avsnittet, men med facit i hand så är det inte så konstigt. Säsongen skulle som vanligt avslutas med massa frågetecken. Bara att dessa nu aldrig kommer att rätas ut...

Kommentarer
Postat av: Louise

aha.. det förklarar ju allt.

Postat av: Désirée

...jag tycker ändå att slutet var dåligt, vad spelar det för roll om det var oväntat. Vid närmare eftertanke så gillar jag nog de förutsägbara sluten...
För att kommentera ditt svar på mitt inlägg förra gången: ingen av våra missar har kissat in sitt revir,
förutom en (Torsten) som gav min pappa en morgon dusch i sängen (USCH!)
Älgjakten närmar sig (mitten på oktober tror jag), då kommer vi ner till småländska skogarna. Jag ska då försöka styra hjulen via JKPG...

2007-09-24 @ 11:47:25
URL: http://eliselyckelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback