Resfeber

Ska iväg på en Stockholm/Uppsalatrip och har faktiskt resfeber...*lol* Ingen aning om varför, ska ju bara till gamla goa Uppsala.
image274

Nåja. Mobilen är laddad med massa ny musik (inklusive Celine Dions nya:), resväskan nästan färdigpackad och nu känner jag att det verkligen ska bli jättekul att träffa mina kära girlfriends.
Helgen är minutiöst planerad för att hinna träffa så många som möjligt och göra så mycket som möjligt. Speciellt kul ska det bli att gå på Shirley Clamp konsert i Uppsalas (nu äntligen klara) konserthus.


Mitt i allt ska jag också passa på att njuta av några pluggfria dagar. Tycker jag gjort mig förtjänt av det.

Mors!

 


Kommentarer
Postat av: Jemima

Ha det bra!

Postat av: David

Kool blogg. Skulle du möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att höra av dig eller kolla in vår sida!

2007-11-07 @ 22:02:01
URL: http://www.adoperator.se/
Postat av: Nathalie

Vad snäll du är! det ska jag absolut göra, hoppas att du får en minst lika bra helg du med;) Vi ses absolut på hm (you know were to find me). Pussar på dig söt-tjejen

Ps. vad är det för männsikor som hör av sig angående annonseringar och grejer, har fått liknande erbjudanden jag också. Skumt! Vet du eller?

2007-11-07 @ 23:41:22
URL: http://www.blondeambition.blogg.se
Postat av: Louise

Välkommen till Uppsala!!

2007-11-12 @ 16:24:21
URL: http://liloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback