Renovering i kvadrat

Fick  besök av Hanna och Jossan idag. Och Josua. Inte att förglömma:) Vi började diskutera hur stor vår lägenhet egentligen är. Jag propsade på 65 m2 men detta ville inte mina vänner tro på. De var allvarligt säkra på att den måste va större. Jag, som inte är nån hejare på att bedömma såna saker tänkte att jag väl minns fel.


Men, jag hade faktiskt rätt. Det som känns som minst 80 kvadrat är i själva verket inte mer än 65. Antar att det betyder att vi lyckats med renoveringen. Iaf hittills:) Döm själva.

 

            
     
      

 


Kommentarer
Postat av: Désirée

Vad roligt att du uppdaterar din blogg så ofta nu för tiden!
Men du, kontoret blev ju fräscht...vi undrar (N och jag) vad det är för almenacka ni har ovanför skrivbordet??? En blondin i u-ringat verkar mysko...
Synd att vi inte hann träffas i helgen, men jag hörde från Frida att det var fullt hus under helgen.
Nästa gång ni kommer till Uppsala, får ni hälsa på oss i vårt gula hus =) /D

2007-11-01 @ 22:00:33
Postat av: Therese

Haha...oj då. Glömde plocka bort almenackan.. Det är en reklamalmenacka för solskydd tror jag:) Innehåller bilder på folk som inte skyddat sin mot solen. Har letat efter en snygg almenacka men det är ont om dem så det fick bli denna. Tillfälligt. Och nu är året nästan slut...

Ser fram emot att se ert gula hus. Kramis

Postat av: T

Så, nu är bilden utbytt och blondinen borttagen. Tack för kommentaren...:)

2007-11-01 @ 22:25:20
URL: http://trace.blogg.se
Postat av: D

He he, du hade inte behövt byta bild och allt.
Det var nog bara jag som fick konstiga associationer...fond tapeten är iallafall cool. Skönt, nu är ni nästan klara med renoveringen då?

2007-11-02 @ 08:30:21
Postat av: Nathalie

Gud så fint ni har det hemma, det måste verkligen bo två små inredningsdesigners i er två;)

2007-11-02 @ 08:56:43
URL: http://www.blondeambition.blogg.se
Postat av: Anonym

Er lägenhet är sååå fin!

2007-11-02 @ 09:12:46
Postat av: Syster

Er lägenhet är såå fin!

2007-11-02 @ 09:13:20
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: timon

Åh! Va fint ni fått det! :) Ni har verkligen jobbat på bra!

2007-11-06 @ 11:01:33
URL: http://timonhome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback