Ej behandlat

Nähä, vaddå ej behandlat. Det var ju faktiskt nästan en månad sen jag skickade in ansökan!
Sedan dess har jag nästan dagligen gått in på den eminenta studera.nu-sidan för att kolla status. Jag vet ju egentligen att det dröjer någon månad innan första intagningsbeskedet, men på något sätt hoppas jag ändå att ansökan kunde byta status till "behandlas", "pågående" eller "på gång". Kanske kunde jag åtmistone få ett datum för när man planerar att byta status. Då skulle jag ju iaf inte slaviskt behöva gå in och titta varje dag. 

Nåja, antagen blir jag nog, förr eller senare. Men hela flytt-grejen skulle kännas så mycket mer verklig om jag visste att det i alla fall var på G. Kanske kan jag ringa antagningsfolket och trycka på lite. Sådär som jobbiga människor gör...

Kommentarer
Postat av: Dèsirée

Jag vet hur det känns. `PÅGÅENDE ÄRENDE´ stod det i flera månader på min sida hos försäkringskassan (ang. föräldrapenningen). Otåligt, otåligt lämnas man åt att vänta.
Kan inte riktigt förstå att ni flyttar...visserligen är det självklart pga av studierna...ni ska bosätta er i småland (!). Vi kommer och hälsar på er i JKPG i sommar. Vi har ju nästan vägarna förbi, då vi drar ner till Vetlanda...

Postat av: Trace

Ja, tänk nu ska man bli smaålanning:) Å vad kul att ni vill hälsa på! Ni är såå välkomna!! Tack förresten på korten på Mischa. Ett av dem används nu som skrivbordsunderlägg :)

2007-05-06 @ 09:32:28
URL: http://www.trace.blogg.se
Postat av: Dèsirée

Bra att du fick bilderna...det finns nog ingen som har ett sånt stort utbud av bilder på sina katter som jag (pinsamt kanske?), men det kanske går över nu när vi har en liten prinsessa att fota (?) C U on Sunday !

2007-05-09 @ 01:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback