Avskavt nagellack

Har varit lite djup de senaste dagarna, har väl helt enkelt haft mycket att fundera på. Som varför himlen är blå och gräset grönt, hur getingar kan flyga och var solen egentligen gömmer sig hela dagarna. Närå, lite djupare än så var det faktiskt :) 

Nåja, det hela har iaf medfört ett konstigt fenomen i mitt beteende. Jag, som aldrig någonsin har bitit på naglarna har flera gånger de senaste dagarna kommit på mig själv att sitta och gnaga sönder en stackars nagelspets, detta med följd av en nagel som fastnar i i stort sett allt. Har väl förstört en två, tre koftor skulle jag tro, dragit av X antal hårstrån och svalt en hel massa äckligt nagellack.

Jag tycker inte om att gå omkring med avskavt nagellack, men ändå är det just vad jag gör dagarna i ända. I guess I can't help myself. Och om nu nagelbitandet kan hjälpa mig framåt i mina funderingar så kan det ju faktiskt vara värt det:)

Passar också på att lägga in lite bilder från en dag i solen för någon vecka sen.
Sola lugnt alla semesterfirare!!

      

Kommentarer
Postat av: Louise

Sola??!! Här regnar det bara...

Postat av: Jemima

Tack, tack. :)

2007-08-09 @ 19:26:53
URL: http://miaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback