På G

Idag har flyttkartongerna fått bo i  vardagsrummet. Försöker rensa ut allt skräp man har så vi slipper släpa med oss massa onödiga kilon söderut.
Ja, nu är vi på gång. Jag räknar dagarna tills det är dags att säga upp lägenheten, och ivern efter nya erövringar i staden vid vattnet får oss att vilja märkliga saker som att röja, packa och strukturera.

Idag hittade jag en finemangens lägenhet som vi hoppas på. Alla tummar hålls!
Med sommarens första dopp drar vi:)

Annat på (dubbel)G är Gilmore Girls. Säsongsstart 6 feb. Jag laddar upp med gamla repriser och de avsnitt ur säsong 1 som jag inhandlat under McD's vinterfilmyra.

Peace!

Kommentarer
Postat av: SMÄM

vilken stad? vad roligt med nytt! lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback