Veckans GG


Vet att det var ett bra tag sedan sist, men eftersom jag ideligen intalar mig att jag from nu ska bli

bättre på det hela så vägrar jag döpa om det till månadens, eller årets GG.

Varsågoda, veckans GG. N'joy!image138


Lorelai: Hey, I should bring steak sauce, right?

Rory: For what?

Lorelai
: Pizza.

Rory
: I just got back from Italy.

Lorelai
: So?

Rory
: So they'd shoot you in Italy for that.

Lorelai
: Ah, but this is America, where
we unapologetically bastardize other
countries' cultures in a gross quest for
moral and military supremacy.

Rory
: I forgot. Bring on the imperialistic condiments.



Well, the end is drawing near... But, I refuse to think about that.
Instead I'll continue tracing the bright moments of life...

Kommentarer
Postat av: vidar

I LOVE YOU! viste ikke att man kunne like en serie så mye som du :)

2007-08-08 @ 20:07:24
Postat av: Dèsirée

Nice Tess, super nice! Visste inte att du var en GG fan...men vem blir inte överförtjust i de två vackra och mycket snabbtalande och kvicktänkta Lorelai och Rory ? (till och med att Natanael förundras över dem)
Själv hade jag förmånen att luncha med din svägerska och den förtjusande lilla Molly här om dagen i statsparken. Vi bjöd Molly på smörgåsrån...klibbigt men gott. Hade tänkt lägga ut nån bild på Elise och Molly när dom ligger på filten tillsammans på bloggen...
Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback