Drag på Draget

DSC00058.JPG  DSC00059.JPG

I helgen stod vi (HSB) på Draget och promotade våra kommande nyproduktioner och vårt eminenta bosparande. Radhusen på taket till den förskönade versionen av parkeringhuset Grimhild lockade en hel del intresse, mycket godis gick åt, och vi fick faktiskt dela ut en del bospartröjor till nya bosparare. Annars ganska tunt på folk. Förstår inte riktigt hur det går runt för Draget.

DSC00062.JPGNåja, bredvid oss i gallerian hade man möjlighet att prova på Power Plate - en ny träningsform där man skakar sig till starkare muskler. Här är det Anette som tränar rumpmusklerna.
Det sägs att 20 min skakning motsvarar 45 min hård träning på gymet. Jag var skeptisk, men det var faktiskt riktigt jobbigt att balansera på ett ben under en minuts skakning. Och det är inte bara musklerna som skakas kan jag lova. Kan tänka mig att en hel del hjärnceller skakas bort på köpet.
Nåja, funkar eller inte - kul var det i alla fall. Men jag tror jag vill behålla både mina celler och framför allt träningsglädjen, så jag fortsätter nog med mina danspass i alla fall :)

Glad påsk på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback