Dagen till ära

63536-40

Hösten är här, kalla vindar blåser och ansvaret för värmeförsörjningen läggs mer och mer över på värmefläktar och stearinljus. *Burr och mys*. Igår sprang jag på världens finaste kristallkrona. Ja, inte äkta kristall såklart. Lite mer rockig och passande hemma hos oss. Svart. Hänger än så länge, i väntan på bättre placering, i taket i vardagsrummet. Ska införskaffa oranga stearinljus att klatcha upp hemmet med. Trevligt. 

Orange är också sjalen jag pyntat mig med. Dagen till ära invigs även de nya stövlarna jag inhandlade i norge i juli och som tålmodigt fått stå i vestibulen och vänta på kallare tider.Med facit i hand får jag nog erkänna att den kyla som matchar dessa fodrade stövlar fortfarande lyser med sin frånvaro. Har sprungit omkring i strumplästen hela dagen. Hade aldrig funkat på Regus...tur att man inte är dresscode-tvungen på det här stället. Har en känsla av att jag kommer behöva svalka fötterna fler gånger här på kontoret innan den verkliga kylan infinner sig och stövlarna helt kommer till sin rätta. 
I väntan på höstens verklighet lägger jag in en bild att njuta av.
Ciao

Kommentarer
Postat av: JohanJ

Schysst bild : )

Postat av: Trace

Tackar. Önskar jag hade tagit den själv...

2006-09-18 @ 10:56:35
URL: http://trace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback