Trace i kameran

Igår var det dags för fotografering och videoinspelning inför Luciaomröstningen. Usch, man är inte van att se och höra sig själv i bild. Det blir ju så lätt fånigt, "hej, jag heter...." Näe usch. Jag försökte verkligen göra min egen variant av det hela och även om jag hade träningsvärk i smilmusklerna efteråt så tycker jag att det såg hyfsat naturligt ut, och efter en tre-fyra omtagningar blev jag nöjd. Tror jag... När det väl läggs ut på nätet så kommer jag säkert hitta miljoner saker jag kunde gjort annorlunda. Men, det känns iaf skönt att ha den delen avklarad. Nu är det bara roliga saker som sångövningar och sånt där kul som återstår innan den trettonde.

För er som frågat  - from söndag går det att rösta, på
www.unt.se
See you in the void.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback