Trace for Lucia!

63536-41

Fick för mig att jag skulle söka till Uppsala lucia. Så, jag bad en jobbarkompis ta en bild, jag skrev några rader och skickade in ansökan. Lite på kul sådär.
Så, igår blev jag uppringd och höll på att ramla av stolen när jag fick veta att jag blivit uttagen till en av de elva luciakandidaterna! Så vips var alla bekymmer som bortblåsta och lyckan på topp! Jag ska få vara med och lussa hur mycket som helst och liksom...på riktigt :) Jag som alltid älskat den där dagen.

Fotografering och inspelning på måndag, sedan börjar sångövningarna. Hihi...lycka!
Trodde det var en dröm när jag vaknade imorse, men när jag såg hur jag i almenackan på jobbet så prydligt skrivit in "lucia-fotografering" på måndagens rader förstod jag att det måste vara på riktigt.

Nu, alla kära vänner, räknar jag med era röster!! :)
Trace for Lucia.
Lusse lelle på er!

Kommentarer
Postat av: Semira

grattis Tessan, fy va kul!!!!....puss

2006-10-26 @ 11:07:34
Postat av: Hemmamamman

grattis grattis men var röstar man då???

Postat av: Trace

Tack! Går inte att rösta än. Men snart, på unt.se!

2006-10-27 @ 21:16:43
URL: http://trace.blogg.se
Postat av: pepparkaksgubben

Spännande. Hoppas att de söker pepparkaksgubbar också..
Men bara om man kan skippa sångövningarna...
Lycka till i omröstningen.

2006-10-28 @ 19:49:33
Postat av: Trace

Jaha...och vem är mr Pepparkaka då?? Återkom så lovar jag se efter om det finns plats för en brunis :)

2006-10-30 @ 07:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback