Uppehåll

Jaha...då var det dags igen. Sommaruppehåll. Inget GG förrän till hösten.

Någon tycker man borde vara ute i vädret i stället för att glo på TV.
Vad är det för tjafs? Här sitter man varenda tisdag som klistrad och så helt plötsligt bestämmer någon att nu ska är det uteliv som gäller, och då bryter vi hela alltet bara sådär. Hänsynslöst är vad det är. 

Nu ska det tilläggas att jag  "råkat" läsa på en amerikansk sajt att nåt väldigt tråkigt kommer hända så småningom...(i hänsyn till andra som följer serien låter jag bli att gå in på detaljer). Kanske det var med tanke på detta som kanal 5 beslutade för att klippa nu. De tänkte på våra svaga hjärtan som säkerligen skulle brista av att se detta hemska ske. Nu kan vi ju leva med det sista lyckliga avsnittet några månader och klara hjärtat iaf över sommaren.


Nåja. I väntan på hösten får jag väl försöka fylla mitt eget liv med alla de härliga ingredienser som gör GG till min favvovärld att drömma sig bort i. Om det blir kris kan jag ju kanske investera i den DVD-serie innehållande samtliga avsnitt som jag trånat efter så länge. (Om någon vill ge en present, så varsågod!)


Mer humor, charm, rappa repliker och snygga människor! Mer GG till folket!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback