Lyckost mig

Idag har jag en lyckodag! (jag vet att jag har många såna!!) Sitter på jobbet med Kelly Clarkson i öronen (ja, jag har rast - lovar!) och kan inte annat än studsa lite upp och ner på kontorsstolen i takt till de fantastiska ljud som skjuts in i mig.
Faktureringen är överstökad, kunderna är glada, kostymen är för ovanlighetens skull riktigt bekväm, gårdagens Gilmore Girls var det bästa på länge och snart är det vår!

Jag har till och med målat naglarna cerisrosa, vilket jag inte brukar göra förrän runt midsommar. Det blåa är bortsuddat ur mitt inre (inte minst tack vare den knallgula ögonskugga jag inhandlade häromdagen) och nu finns bara dans och glädje i min värld.

Som om inte detta vore nog är jag gift med den bästa vän och kompis en människa kan ha. Lyckorus och åter lyckorus. Tror jag ska ta ett ärovarv runt kontoren här.

Lyckost mig!
Puss på världen!!


Kommentarer
Postat av: Semira

darling, vad nice att du njuter...nice nice:0). knallgul ögonskugga, det är vågat ...säkert jätte snyggt.

2006-03-31 @ 19:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback